Lyme

Als mensen met chronische klachten onderling over hun aandoening spreken, komt de ziekte van Lyme altijd wel een keer ter sprake. Iedereen heeft het wel een keer gehoord dat de ziekte van Lyme voor heel veel problemen kan zorgen. En gelukkig krijgt het de laatste jaren steeds meer aandacht. De bacterie waar het om gaat is de borrelia burgdorferi. Dit is een spiraalvormige bacterie waarmee je geïnfecteerd kunt raken als je gebeten wordt door een teek of in sommige gevallen door de steek van een mug. Deze bacterie kan in enkele gevallen ook sexueel overdraagbaar zijn, waardoor je dus nooit een rode kring op je huid hebt gehad. Deze rode ring (erythema migrans) krijg je alleen bij een beet in je huid. Het rood worden komt omdat jouw immuunsysteem de indringers gaat aanvallen.

Als de bacteriën zich gaan verspreiden in het lichaam kunnen ze zich op verschillende plaatsen gaan nestelen of verstoppen voor ons immuunsysteem. Zitten ze in het zenuwstelsel dan krijg je zenuwpijnen ( zelfs aangezichtspijnen), uitvalsverschijnselen en tintelingen. Dit noemen ze dan een neuro-borreliose. De bacterie kan ook in de hersenen terecht komen. Dit kan dan concentratie problemen, geheugenproblemen, niet helder in je hoofd zijn, duizeligheid, draaierigheid ( evenwichtsorgaan) en overgevoeligheid voor licht en geluid geven (hersenzenuwen). Zitten ze in de rode bloedcellen kun je te maken krijgen met vermoeidheid. Heb je gewrichtsontstekingen en pijnen dan zitten ze in het gewrichtsweefsel (Lyme artritis). Zo ontstaat er dan een multi systeem ziekte.

Te samen met de borreliose kunnen er ook nog co-infekties aanwezig zijn omdat er ook andere bacteriën met de tekenbeet overgedragen kunnen worden. Dit kunnen oa zijn Babesia, Bartonella, Ehrlichia, Mycoplasma en Ricketsia.

Onze therapie:

Frequentietherapie gericht tegen bovengenoemde parasieten op 4 opeenvolgende dagen.

Dag 1: 33 min.        Dag 2: 1 uur en 15 min.        Dag 3:  33 min.         Dag 4:  1 uur en 50 min

Voor deze behandeling bereidt je je lever voor met mariadistel 3x daags 1 capsule icm curcuma 1x daags 1 capsule gedurende één week.

Tijdens de 4 behandelingsdagen drink je 2x daags zeoliet (1 plastic TL zeoliet in een glas water ‘s morgens en ‘s avonds)

Tijdens de therapie erop letten dat je je armen en benen niet kruist en aub geen mobiele telefoon meenemen in de praktijk.

Na de 4 behandeldagen geef je je systeem 4 weken de tijd om te herstellen zodat je ontgiftingsorganen alles weer kunnen opruimen.

Het zou kunnen dat als je na onze therapie een reguliere bloedtest laat doen en dat er nog anti stoffen tegen de borrelia bacterie gevonden worden. Die kunnen immers nog langere tijd aanwezig blijven in het bloed. Dat wil echter niet zeggen dat de borrelia bacterie nog in het bloed aanwezig is. Het is alleen de anti stof die aangetoond wordt. De reguliere test is dus een indirecte test. Een directe test is bijvoorbeeld een levend bloed analyse. Hier wordt de bacterie direct onder een microscoop zichtbaar gemaakt. Dit misvatting kan zich ook voordoen als je getest wordt via de bioresonantie. Deze kan positief testen terwijl de borrelia bacterie al dood is omdat de informatie (waarnaar getest wordt bij bioresonantie) nog in jouw systeem aanwezig kan zijn. Na onze behandeling is de bacterie niet meer te vinden onder de microscoop. En omdat je al die tijd anti stoffen hebt opgebouwd wordt je ook veel minder snel opnieuw besmet bij een nieuwe beet van een teek.

Aansluitend zijn er nog vervolgbehandelingen mogelijk :

Epstein-Barrvirus, Toxoplasma gondii, Herpes simplex, Herpes Zoster, Genitale Herpes, Papillomavirus, Adenovirus, Streptokokken, TetanusStafylokokken, Candida Albicans en Coronavirus.